Tuesday, November 29, 2005

adoiiii...!

adoilaaaah..
penat lagi ari ni...kerja berlambak !banyak lagi kena buat..kelab sukan..payment..telefon..bukit fraser..substation berbunyi..street lighting..tak pernahnya nak abis!!
jap lagi dah nak balik...lega lah jugak.malam ni nak gi jumpe Dr Syed.harap2 tak ramai orang.
esok..?itu lain citerlah..
bos dah kuarkan keta tu...nasib baik dapat bos yang balik awal...tak le pening sangat.
emmm..kerja ni cam nak bawak balik buat kat umah je...tapi bila dah kat umah,cam malas lak ..macam tak pernah camtu.kat opis bersemangat nak wat keja kat umah...dah kat umah,lepak atas katil tgk tv..so kerja pun tak jadi buat lerrr..
malam ni cam nak ada semangat...!yaaaa...malaysia bull leh..!

huh..penatlah jugakkk..

mmmmm..baru balik dari bukit fraser nih..pergi kul 8am,turun kul 2pm.
sampai opis kul 530pm.penat la jugakk...tukar bulb lampu je..test water heater..semua lampu cam ok je.
jap lagi dah nak balik umah...
malam ni nak rehatlah..

Saturday, November 26, 2005

biasalah..kena trylah dulu,kann..??

Assalamualaikum...
mmmm...baru nak belajarlah katakannn..
orang dok blog,kita pun nak try ber'blog' jugak kan?
anyway...i juz wanna say "welcome to de world of blogging" to me self..
harap-harap i dapat le selalu update benda alah ni...jangan warm-warm chicken s**t je..