Tuesday, November 29, 2005

adoiiii...!

adoilaaaah..
penat lagi ari ni...kerja berlambak !banyak lagi kena buat..kelab sukan..payment..telefon..bukit fraser..substation berbunyi..street lighting..tak pernahnya nak abis!!
jap lagi dah nak balik...lega lah jugak.malam ni nak gi jumpe Dr Syed.harap2 tak ramai orang.
esok..?itu lain citerlah..
bos dah kuarkan keta tu...nasib baik dapat bos yang balik awal...tak le pening sangat.
emmm..kerja ni cam nak bawak balik buat kat umah je...tapi bila dah kat umah,cam malas lak ..macam tak pernah camtu.kat opis bersemangat nak wat keja kat umah...dah kat umah,lepak atas katil tgk tv..so kerja pun tak jadi buat lerrr..
malam ni cam nak ada semangat...!yaaaa...malaysia bull leh..!

0 Comments:

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home